neverforget

Alla inlägg under november 2009

Av irene arnbring - 26 november 2009 17:34

ja då har man äntligen något att se fram emot, nu är det inte lång tid kvar... metti har två dagar kvar, och hennes slem propp gick idag, så nu är det verkligen snart dags för henne..


haar haft en enorm energi dom senaste dagarna, men idag tog energin slut, sovit halva dagen sen hämtat barnen, men känner mig helt sluuut orkar inget längtar bara tillbaka till sängen..
kanse håller på o bli sjuk?? hmm..


11 långa dagar kvar!!!!!!!!!! kan dom gå lite fortare!!!!!!

Av irene arnbring - 11 november 2009 09:11

ett par dagar sen man ssrev här, har haft lite annat att göra så tiden har inte räckt till riktigt!  nu örjar det kännas att det inte är lång tid kvar, värarna blir starkare, och intensivare, men så ska det vara ju!!! vill bara hoppa över dessa 26 dagar och föda!!!


nog om graviditeten, igår,då va den stora dagen då jag äntligen fick det jag längtat efter jätte länge,ENSAM VÅRDNAD OM KEVIN!!! äntligen!!


min kära fästman fyller år på måndagg, vet inte vad jag sa ge honom, han har ju allt och lite till,så på söndag blir det kalas för honom
,hela hans familj kommer hit, skojigt...

idag är kevin hemma och det är ju så tråkigt väder ute så det känns inte som om vi planerar  att gå ut faktiskt, sa försöa underhålla honom här hemma.. snart ner i källaren och ploka up lite klossar o leksamer ill hans kök,han har ju börjat leka med det igen, så det blir lite roligt iallafall..

full planering med vad man sa  ge snorisarna i julklapp evin önsar sig hela  toys r us atalogen jue men det an han ju glömma!!! hehe han vill ha en tåg bana det tjatar han om dagligen, så det blir det, och lite pussel o så!!!
till nici vet jag inte än,

nä källar dags för oss nu haen super bra dag alla, för det ska jag!!! ciao ciao



Av irene arnbring - 7 november 2009 08:14

ja då va det exakt en månad kvar tills lilen ska komma, alla tror att han kommmer tidigare, och det tror faktiskt jag också, eller det kanske är mer önske tänkande, börjar bli en aningen tungt nu och sammandragningarna är dagligen men än så länge är dom lindriga,


har inte varit hemma så mycket den senaste tiden därför har jag inte orkat skriva på kvällarna har haft fullt upp på dagarna, varit med mamma typ varje dag och följt med henne på en massa saker o varit i stan o en massa sånt, första dagen igår jag va hemma hela dagen o bara städade,,, hela lägenheten är stor städad nu, skönt... o fint!! kevins rum bestod av en egen liten sandlåda, men den sandlådan bor nu i dammsugaren!!!! haha

älsklingen kom hem kl 6 han slutade normal tid igår, och en stund efter det att han kommit hem så somnade min kära son sittandes i soffan, ganska rolig syn om jag får säga det själv, andreas och metti  kom hit för vi skulle äta taco och kolla idol, andreas kämpa med att väcka kevin men han ville inte först vaknaa men lagom till mmiddagen va han vaken, men inte ett dugg pigg... middagen smaka super gott... det är aldrig fel med tacos... hehe, och sen va det ju idol dags, kevin fick ju titta han hade ju sovit så inte en chaans att han skulle kunna gå o lägga sig 8, han fick sova efter idol i stället, och det va inga problem han somnade som en sten... tog inte  mer än tre min sen sov han.. fast han hade ätit godis o druckit en del läsk.. men är man trött så är man..

idag ska man med my på theos cup, kevin ska kanske vara hos mamma under tiden, får se om jag får tag på henne, och älsklingen ska jobba,sen ska han hem till sin farfar o hjälpa honom med rått problem, vet inte vad vi ska ha till middag idag faktiskt, men något gott blir d nog.. hehe och mamma ska komma hit ikväll o kolla på my bloody valentine med oss.. jag aåg den på bio med my i 3d.. fy fan säger jag bara.. men vill ändå se den igen.. dne va bra men äcklig!!!

Ovido - Quiz & Flashcards