neverforget

Alla inlägg under november 2010

Av irene arnbring - 5 november 2010 09:05

Ja idag är det veckans slut, och oj va denna veckan sprang iväg från mig, enbart en massa sjuklingar hemma och en trött jag:( ingen motivation till något, tycker allt förutom mina barn är tråkigt...  kan ju vara hösten och vintern som gör att jag känner så. Men kevin är i allafall lite på bättringsvägen, och adrian är fortfarande jätte förkyld, kevin hade bara feber en dag, och tur är ju det:) så som det sr ut nu så blir det Ullared imorgon:) lite positivt denna tråk vecka.


Idag måste jag ge mig ut, känns som om väggarna krymper mot mig, att vara inne så här många dagar är inte likt mig, o det känns, adrian börjar också känna av det.



älsklingen fyller ju snart år:) min gamla gubbe:) hela 27 år blir han:) men nu till det stora problemet är... VAD SKA JAG GE HONOM??? har någon något förslag så kan ni ju lämna kommentar här på bloggen.. lite förslag hade varit snällt:)


sen den 19 blir det ju lady gaga:) o den 20 e fest här hemma för älsklingen:)


det va allt för nu, skrivs mer sen:) ciao

Av irene arnbring - 3 november 2010 11:33

ja hade ju UL i måndags, o nu vet vi vilket kön det är, det va ingen större förvåning för min del, för ett par dagar innan så kände jag en hel del sparkar, o lellen va väldigt vild, o den känslan har jag känt 2 ggr innan ,så jag va väldigt säker på att det va en pojke!! o jag hade rätt. den 26 mars är han beräknad att komma, hoppas ju självklart att han kommer lite innan:) magen växer för fullt o är en aningen rund:)


måste köpa nu spjäl säng, adrian har ju mer eller mindre tuggat sönder den vi har nu, så lille damian ska få en ny:) kallar adrian för termit:) hehehe

min kevin är sjuk:( hosta o snorig o allmänt seg idag, legat i soffan sen kl 9 o han vägrar gå upp o röra på sig, då e han sjuk när han inte vill göra något.

på lördag blir det ullared... wooohooo hoppas kevin e frisk tills dess, det blir ju första gången han får följa med dit. 


idag kommer underbara nicole igen:) hade en super trevlig dag med henne igår o hoppas på lika underbar idag:) min lilla fruga.....



näää nu blir det lite mys med mina små pågar, ciao


Ovido - Quiz & Flashcards