neverforget

Alla inlägg under oktober 2012

??

Av irene arnbring - 31 oktober 2012 16:09

Heavy heart, heavy head, heavy mind... The tears feel close... The walls are coming closer... How much more of this can i put up with... Feel like im standing on a clif, ready to jump of, down to the never ever land... Nobody knows, what i feel.. Nobody understand..

Av irene arnbring - 28 oktober 2012 11:57

Ingenting perfekt, alla gör vi fel, o jag har gjort många fel och har bett om ursäkt när jag haft fel, eller betett mig illa. Alla är värda en andra chans, jag väljer att se framåt, strunta i gårdagen eller det som hänt i det förflutna. Jag lär mig av misstagen jag begår, blir starkare och mer medveten. Livet är underbart när man kan se de små glimtarna som sker då och då:-)

Av irene arnbring - 24 oktober 2012 08:04

Vill bara skrika o gråta av ilska... Du gör mig så arg som ingen tidigare gjort..

Av irene arnbring - 23 oktober 2012 21:21

Dum nog att inte lära sig... Trött på allt...allt känns ensamt... Ingen att prata med.. Ingen som förstår..ingen vill lyssna, bara veta skvaller.... Behöver en break från allt vardagsslit, känner mig utnyttjad, jag passar när alla andra e på botten då passar jag att hjälpa, men när jag behöver hjälp o stöd? Då finns ingen...

Av irene arnbring - 4 oktober 2012 17:47

Att du stal så mycket energi från mig hade jag ingen aning om.. Men har nu på bara ett par dagar märkt hur lätt jag känner mig, tyngden på mina axlar försvann i samma sekund som du gjorde, ilskan o irritationen o stressen har minskat avsevärt och många märker att jag verkar gladare o piggare o det är så jag mår, trivs med mig själv, o har bra rutiner på barnen, allt flyter på smidigt:) o det känns så otroligt bra, att du hade så stor negativ inverkan på mig det hade jag ingen aning om. Men nu märker jag det. O jag tänker inte låta någon påverka mig så igen!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards