neverforget

Alla inlägg under maj 2010

Av irene arnbring - 11 maj 2010 11:10

helgen är över, det va en otroligt rolig o mysig helg:)bästa på länge! det blev tatuering och shopping kan knappast bli bättre...

men men nu är det var dag igen och denn veckan är dom andra busisarna här så vi har full rulle här. nu är det snart dags för att gå till bvc med adrian han ska få sin 5 månaders spruta:9 hoppas det går bra fastän han emega förkyld:( o sen bär det av till andra sidan stan, limhamn:) kevin ska till tandläkaren. o så ska jag träffa madde o miranda lite o snacka med henne o låta kevin leka med miranda.. han har ju verkligen saknat henne:) kul att dom får träffas igen.

o adrian lev ju 5 månader i söndags. o när han va hos sin famor medans vi va i ullared så sattte han sig upp själv för första gången... o jag missade det, han gjorde det två ggr... missade båda gångerna.. men me han gör väll det snart igen så jag kan få va med o se det:)
ku att hans farmor fick uppleva det.. hon uppskattade nog det:)

nä nu är det dags att göra älsklingarna i ordning så man kan bege sig iväg sakta men säkert:)

älskar dig micke, utan dig är jag inte hel:) vill vara med dig för resten av   mitt liv.. du har verkligen fått hela mitt hjärta.. utan dig är jag tom... men med dig i närheten är jag hel:) du och jag för alltid.. du är mannen i mitt liv, har aldrig känt så här för en man tidigare.. den kärleken och den värmen och vänskapen vi har är äkta vara. och så ska det minsann förbli, alltid du o jag!!! my true love!

Av irene arnbring - 8 maj 2010 09:51

den efterlängtade lördagn är ju här nu, ska snart in i duschen o göra mig i ordning, sen lämna kevin til mamma:) idag mår han mycket skönt för honom, han va så hängig igår... o febrig,
älsklingen är och jobbar nu han sluta kl 2 så då hämtar han upp mig hos mamma.. hade världesn underbaraste kväll med han igår, låg o mös i soffan o pratade i flera timmar om allt möjligt.. länge sen vi verkligen prata djupa grejer.. kändes skönt att han kunde berätta lite saker för mig som rör sig i hans huvud.. o jag fick en del svar på frågor jag haft i mittt huvud, kort sagt, otroligt mysigt var det...

ska kanske lämna bort adrian också idag till sin farmor, är inte riktigt glad för att ta med han till ullared.. allt folk o all stress och den långa bil färden, kan inte va kul för ett litet energi knippe som han att bara behöva sitta still så länge, så det eär nog bättre om han är hos sin farmor.. vi får se,
har hittat en tatuering som jag vill ha men den innehåller inga stjärnor,
e lite osäker än... har fått höra att det göra sjukligt ont i nacken.. ooopps.... ahh litta smärta klarar jag noooooog..

nä nu kalar duschen.. ciao så länge:)

Av irene arnbring - 7 maj 2010 16:43

Ja mer än halva daggen har ju gått nu... nu ska vi se om någon tycker mitt liv är intressant?? hehe båda mina gossar är ju sjuka, lillen är snorig som bara den, och den store har feber och är allmänt slö... ligger bara i min säng och tittar tv:( inte likt honom han är ju så full av energi annars, tvingade ut min mor innan för hon ör också lite sjuk, men ville att hon skulle med till Netto.. så vi begav oss ut i blåsten och gick till Netto, varför är där alltid så mycket folk??? och endast 2 kassor öppna när dom sammanlagt har 7 kassor... verkar inte logiskt där är alltid mils långa köer!!! det går snabbt att handla där för man vet var allt finns men det som tar tid är det förbaskande köandet..... slöseri på ens värdefulla liv jue.. hmm... kanske ska klaga till netto ägarna??? ähh orka!!!!!!!Nu över til nåt helt annat, har länge snckat om att jag vill tauera mig igen, har ju min först föddes son på svanken, men vill ju ha en till i nacken men problemet är att jag vet inte vad jag vill ha!!! känns ganska jobbigt att vilja ha något o kan skafffa det men själv motivet är det svåra, vil ju inte sätta vad som helst där eftersom den kommer synsa, har ju alltid håret uppsatt så nacken syns, tänkte på tro,hopp,kärlek i kina tecken???? eller nåt med stjärnor det är alltid fint ju???  ahh hmm besluts ångest skulle jag vilja kalla detta.. men men har lite mer tid att tänka o kolla rundor,ska ju inte dit förrän imorgon..

snart kommer min make hem, då får han ta över lille snorisen så jag an laga middag, fjäriljkotlett med ungnsstekta grönskaker:) mumsigt

två dagar kvar tils minstingen är 5 månader, undrar var dom månaderna tagit vägen??? är i allafall lyckligt lottad med två  så fina pågar.

Av irene arnbring - 7 maj 2010 09:39

Ja nä men då var det ju fredag idag, och för många innebär det att jobb veckan är slut och att dom fyller kväll och morgon dagen med fest och umgås med sina vänner.. ja så levde jag också en gång i tiden, innan jag fick barn, nu är hela veckan arbets vecka, och helgen är ingen fest utan det innebär att jag får umgås med min man,men som sagt jobbet kvarstår... diskmaskinen ska fyllas och tömmas, dammsugaren ska fram, tvätt kläder ska i tvätten, och barnen ska underhållas... och om vädret tillåter så kan man gå ut lite, ja precis mitt dagliga jobb fortsätter även på helgerna:) så alla ni som jobbar på vardagar och har ledigt på helgerna,njut så mycket ni kan.. för ni kan få sov morgon, och vara uppe sen, själv går jag o lägge mig absolut senast 23.00 annars orkar jag inte med morgon dagen:)men denna helgen innebär lite mer aktiviteter faktiskt imorgon ska vi till tatoo mässan så jag ska nog tauera mig vill ha något med stjärnor i nacken, men har ännu inte hittat något fint.. får fortsätta leta:) och söndag då är det dags för en runda till ullared:) men inte för o shoppa till mig själv ,utan för att shoppa sommar kläder till våra barn.. 4 barn... det blir mycket kläder det, har räknat ut att ungerfär 1200 per barn blir det kläder för och med priserna dom har där så kan jag ju bara säga att för 1200 så får man extremt mycket för pengarna.


idag tänkte jag gå en runda med barnen på olika lekplatser men, kevin har 39 graders feber, och Adrian är väldigt snorig så det kunde jag ju bara glömma. men som tur är finns det alltid saker att göra hemma:) alldrig sysslolös... nää nu var det nog bra för min del av skrivandet kanske skrivs mer sen här... ha  det så bra så länge:) föresten, kommentera gärna:)

Av irene arnbring - 6 maj 2010 21:04

då var man här igen då ju, diskuterade innan idag med en vännina om att blogga, och genast kände jag suget efter att börja blogga igen... kanske inte alltid har mycket intressanta saker att skriva om men känns skönt att skriva lite och få ur sig lite tankar..

ja var ska man börja? har börjat bli lite djup och börjat tänka på vad som ska hända i framtiden... vad man själv gör... för två år sen trodde jag ju verkligen inte att jag skulle ha en fästman och två egna barn(hade ju ett redan då) eller att jag skulle ha två bonus barn.. tänk som livet kan vända på en natt... men jag klagar absolut inte det finns det ingen anledning till, har det väldigt bra om jag skulle säga det själv, underbara barn,friska o fina, en man som älskar mig för den jag är,  man ska väll inte klaga... men nädå tänker jag på vad vill JAG med mitt liv??? har inte kommit på det än men får väll sätta fart för livet pågår ju var eviga dag, men under tiden jag tänker så ska jag börja njuta istälet för att vara negativ och klaga... ska vara glad för det lilla man har.. finns alltid dom som har det värre,

Ovido - Quiz & Flashcards