neverforget

Alla inlägg under januari 2011

Av irene arnbring - 26 januari 2011 09:08

har inte varit här inne på ett bra tag o skrivit, har inte haft orken, har ju fullt upp med allt annat så jag prioriterar inte gärna att sitta o blogga halva dagen... men nu har jag lite tid över så ja kan skriva ett par rader:)



det är ju slutet av graviditeten nu, v32 gick jag in i söndags. o det känns ju skönt som tusan ska jag säga, nu är jag så fruktansvärt trött på o känna mig så hjälplös för alla krämpor man får, ont i nacke, kan inte röra mig knappt, kan inte lyfta adrian, o inte ta ner vagnen själv, så gissa om min mamma får agera hjälpreda till mig?? ehh japp det får hon o hon gör det så gärna så:) men jg hatar verkligen att behöva be om hjälp med o stort sett allt... det är inte min stil , jag är mer " kan själv" kan allt" men nu får man ta o buga för all hjälp.... men det känns iböand som om hon blir lidande för att jag o micke valt o bli föräldrar igen. men jag tackar henne var eviga dag för hjälpen, o visar min tacksammhet:)


va hos bm i fredags, o hon sa klart o tydligt när hon tittade på mig... ojjjj va din mage sjunkit.... ehh jo tack jag vet mena jag på... o då sa hon med ett litet leende på läpparna.. jag tror inte att han stannar inne till 26 mars.... ehh jahaaaa , men jag e liksom inte förbered på att han ska komma nuuuu.... eller tidigare... o då sa hon.. bäst att du gör dig förbered på det då..... men det behöver ju inte betyda att hon har rätt igentligen....han kan ju va en seg liten unge som inte vill ut innan, men lika bra o va beredd....


o i övrigt. mitt o mickes förhållande är liak bra som det alltid varit är så otroligt lycklig med honom:) han gör mig till den lyckligaste kvinnan i världen:)

adrian har ju i en veckas tid sovit i sin växa säng i sitt egna rum:) o det går ju bra, fast i natt ville han inte somna om där inne han förde ett himls liv. så jag tog in han till mig, är inte glad för o ha han i min säng jag sover ännu sämre då, men han lyckades somna o han har letat sig över till mickes sida i natt så micke hade bara en liten hörna att sova på.. hihhihi ooooops:)

kevin växer ju som vanligt o är bråkigare än nånsin... men jag gör verkligen alt i min makt för ohantera han på bästa sätt.. men ibnaldn känns det omöjligt... men jag tänker inte ge upp:) han har sina ljusa stunder:) o han kan va väldigt duktig när han sätter den sidan till o det är det jag vet, önskar bara han kunde visa det lite oftare.


nääää nu har jag inte mer tid till detta... får se när jag skriver nästa gång:) ciao tills dess:)

Ovido - Quiz & Flashcards