neverforget

Alla inlägg under juli 2012

Av irene arnbring - 31 juli 2012 11:04

barnen nannar middag nu, så jag har lite lugn o ro... sitter o försöker komma på middags förslag.. men det står still i hjärnan på mat fronten, kanske får mer inspiration i affären?



tydligen är det förbjudet att stå för vad man känner o tycker, o man ska tydligen ta hänsyn till hur folk kan reagera? varför? får man inte lov att uttrycka sin tacksamhet o glädje? trodde man fick skriva vad man ville i sin blogg, om man inte kan hantera vad som
skrivs, skit i att läsa!!! i don't care if you read or not!!!!!!!



ciao:-)

Av irene arnbring - 30 juli 2012 22:27

nu har ännu en dag passerat, o imorgon kommer jag nog va stirrigare än idag... hatar tanken på
att flyga, det gör mig illamående.... önskar man bara kunde zappa sig dit o hem för summan det kostar att flyga:-) det hade ju varit bra?:) ungarna har varit ännu mer upp o ner vända idag, kan bero på att vi bara suttit inne?!





truth fucking hurts!! ciao!

Av irene arnbring - 30 juli 2012 13:45

allt behöver inte handla om ifall man är släkt via blodsband eller ej, har en person i mitt o barnens liv som inte är blodsband med mig, men med kevin, hans underbara faster nicole, men det mest fantastiska med henne är att hon är som den mest fantastiska faster till adrian o damien också, är gudmor till damien o kevin men skulle kunna va det till adrian också. hon älskar dom,accepterar dom, o tar dom för vad dom är. mina barn, kevins brödrar, hon är den finaste vän man kan be om, utan att tveka så passar hon barnen en vecka detta året också så jag o micke har möjligheten att åka på semester.. vilka vänner gör så? vilka vänner passar ens barn i en vecka utan att vara släkt med dom via blodsband? jo min bästa vän gör det, så i detta fallet o allt när det gäller min underbara vän nicole är vatten myyycket starkare än blod... familjen kommer först? nej min fina vän nicole kommer före!!! jag står vid hennes sida i vått o torrt. kommer aldrig neka henne något, o när hon en dag får barn så kommer jag hjälpa henne, o finns där för hennes barn, så som hon funnits där för mina. kan stolt säga stt jag har lyckan atg ha den absolut finaste bästa vännen man kan ha. o hon är som en syster till mig.. ingen kan ändra på det!!! love u:-)

Av irene arnbring - 30 juli 2012 13:45

allt behöver inte handla om ifall man är släkt via blodsband eller ej, har en person i mitt o barnens liv som inte är blodsband med mig, men med kevin, hans underbara faster nicole, men det mest fantastiska med henne är att hon är som den mest fantastiska faster till adrian o damien också, är gudmor till damien o kevin men skulle kunna va det till adrian också. hon älskar dom,accepterar dom, o tar dom för vad dom är. mina barn, kevins brödrar, hon är den finaste vän man kan be om, utan att tveka så passar hon barnen en vecka detta året också så jag o micke har möjligheten att åka på semester.. vilka vänner gör så? vilka vänner passar ens barn i en vecka utan att vara släkt med dom via blodsband? jo min bästa vän gör det, så i detta fallet o allt när det gäller min underbara vän nicole är vatten myyycket starkare än blod... familjen kommer först? nej min fina vän nicole kommer före!!! jag står vid hennes sida i vått o torrt. kommer aldrig neka henne något, o när hon en dag får barn så kommer jag hjälpa henne, o finns där för hennes barn, så som hon funnits där för mina. kan stolt säga stt jag har lyckan atg ha den absolut finaste bästa vännen man kan ha. o hon är som en syster till mig.. ingen kan ändra på det!!! love u:-)

Av irene arnbring - 30 juli 2012 09:16

Dagarna flyger förbi, helgen har passerat och dem har varit underbar, i lördags efter att micke jobbat så blev det shopping, converse slim skor till mig, sen storhandling av mat till veckan som vi e bortresta, sen fortsatte lördags eftermiddagen till kina restaurangen He cheng(min favorit restaurang) super gott som alltid med kina mat:)
senare på kvällen blev det utgång på harem med natti:) super trevligt, synd bara att vi inte kunde fortsätta ut efter att dom
stängde kl 02.... men det tar vi en annan gång.

söndagen började segt, trötta barn... o micke fick sovmorgon till 11... o det va kalas dax för min svägerskas kille 14.00, vi va nyttiga o promenerade dit:) på vägen bestämde vi att vi skulle ut o äta efter, på vagabond.. lite mys tid med barnen så här innan vi åker.. barnen skötte sig jätte bra både lördag o söndag o nu kan man åka utan dåligt samvete att man inte fått mys tid med dom...


nu är det inte många dagar kvar tills vi lämnar sverige o landar i varma soliga cypern... nu börjar nerverna krypa utanpå kroppen o nervösiteten kommer smygandes... hatar tanken på
att flyga.... men ska ha min DS med mig så jag håller mig lite sysselsatt ...(glömde ju den sist) började packa lite smått igår,tandkräm o tandborste o lite kläder, o skor... måste iväg o handla en ny bikini... mina e alldeles för stora..:(



nä nu sover småttingarna så jag måste städa... ciao:-)

Av irene arnbring - 27 juli 2012 09:42

Slutet på denna veckan har kommit, o kan säga att första semester veckan med barnen har varit underbar,massa bus o lek:-) om det är någon som kan få en att glömma alla bekymmer man har så är det dom, mina 3 små hjärtan dom fyller min dag med skratt o glädje (även lite irritation) men dom är ju barn:-) nu är det exakt en vecka kvar tills jag o micke åker på sem till cypern o gud va jag längtar, men längtar inte efter att jag kommer sakna mina fina barn:( men dom har det bra här hemma, har underbara människor som passar dom:)så jag vet att dom är i extremt goda händer.

nu har jag inget mer o skriva för tillfället, ciao:-)

Av irene arnbring - 26 juli 2012 21:01

Helt underbar dag idag:-) morgonen började si sådär, men ändrades snabbt till att bli en mys morgon med kevin o lite målande i hans 3D cars målarbok, sen kom ideen om att vi skulle sticka till lindängsbadet.. kevin blev överlycklig, o medans dom
små fortfarande nanna middag så packade jag allt o smsa nicole o fråga om hon ville med, o det ville hon.. nån timme senare när småttingarna vaknat o coll kommit så drog vi.. helt underbart va skoj vi haft:)jag barnen o nicole... men senare på eftermiddagen dök ian upp:) o gud va adrian tjata ut hans namn.. det märks att han gillar honom.. även micke dök upp vid 6 tiden, ville ta sig ett svalkande dopp efter jobb:-) strax där efter begav vi oss hemåt, fast först inom ica för att handla middag, korv med bröd bestämde adrian o kevin.. så det blev det, enkelt o gott... ett härligt avslut på rn underbar dag. Nu nattar micke småttingarna, o kevin sitter o spelar sitt nya spel till WII bakugan:-)

snart dax för en dusch o sen lite relax tid... imorgon är en ny dag, o då blir det nya roliga saker med mina 3 små älsklingar.. o grillning med natti o amanda:-)

peace out:-)

Av irene arnbring - 24 juli 2012 10:06

Att solen faktiskt kunde visa sig nu för tiden det trodde man ju inte, den har ju lyst med sin frånvaro den sista tiden och hoppet på värme o lite solning kändes hopplöst.. men ack så fel man hade:-), nu ska man ju inte klaga över värmen.. det är ju detta vi velat ha:-)





hela dagen igår tillbringade jag o barnen på gården med grannarna o deras barn.. riktigt super mysig dag, förutom att när kevin fick va hos sin kompis Said så fick kevin solsting o fick en jädrans huvudvärk o blev illamående så jag fick gå o hämta han, men dom bor bara gatan brevid oss, så det va ju skönt att han snabbt kunde få komma hem o lägga sig i soffan o kolla tv o bara slappna av, medans jag o dom små va nere på gården.. efter alve o lite lugn o ro så kallade han från balkongen o mådde bättre o ville komma ut, så det va ju klart han fick göra det:-)




Adrian har fått dille på sk8boards o sparkcyklar.. så det blir att införskaffa såna till han:-)


Idag blir det ner på gården hela dagen o bara ha det trevligt o njuta av att umgås med mina 3 fina älsklingar:-) o njuuuutaav solen:-)

Ovido - Quiz & Flashcards