neverforget

Alla inlägg under augusti 2012

Av irene arnbring - 16 augusti 2012 09:52

god morgon.. eller nåt... sovit extremt gott i natt, känns välbehövt efter dom
senaste intensiva hektiska dagarna man varit med om, hjärnan har jobbat som
aldrig förr, hjärtat har varit brustet, men nu känns det som om det börjar bli i allafall lite bättre, nog om det nu, nu till en helt annan sak, som förvisso får mig att få tårar i ögonen, imorgon är sista dagen för min älskade kevin på dagis... på måndag är det SKOLSTART!!!! är det klokt vad tiden gått fort??? fick hem hans pärm med bilder o info om vad dom gjort på dagis sen han började där.. gud va fint o kul o se alla bilder o allt dom gjort där... jag kan ju bara säga att jag
älskar det dagiset, dom är väldigt bra pedagoger o gör allt som ska göras för att barnen ska utvecklas:-) det kan man inte säga om
alla dagis. men jag vet att han e redo för skolan, den viljan och kunskapen han har, kommer göra att han kommer klara sig galant:-) jag är världens stoltaste mamma, mitt första barn, min lilla älskling, börjar bli stor... o jag ska fortsätta göra mitt bästa för att se honom lyckas o utvecklas i den takt han gör nu. jag älskade dig redan innan jag träffat dig, o jag ska fortsätta älska dig tills den dagen jag dör, ????????



nä nu har jag inget mer att skriva om... ciao så länge:-)

Av irene arnbring - 15 augusti 2012 17:52

sakta så slits kroppen o själen itu, huvudet är snurrigt, tankarna går åt alla håll, hjärtat o hjärnan hänger inte riktigt med i allt som händer, jag vet varken ut eller in...





jag tänker hjälpa dig, oavsett vad, så tänker jag inte låta detta ske... du är viktig,för många!!!

Av irene arnbring - 14 augusti 2012 09:45

igår gick mitt hjärta i tusen bitar... jag va livrädd, den hemska tanken kunde inte få bli sann...

du är en bra person oavsett vad du tror.

Av irene arnbring - 13 augusti 2012 16:48

en vecka i ayia napa med 46 grader e inte illa.. soool o bad o shopping med min man.. men det räcker som sagt det räcker gott o väl med en vecka för hemlängtan har varit extrem.. men nu känner vi oss utvilade o taggade för vardagslivet igen:-) bruna o fina:-)

tillbaka i sverige, i mitt underbara hem, med mina underbara barn:-) herre gud va jag har saknat dom... men efter en helgs mys är allt tillbaka som vanligt, i helgen blev det puss o kram kalas, kina restaurang i lördags o lite film- ringaren i notre damm o godis:-) allt uppskattades av sötnosarna, gårdagen blev lite snabb visit på bara badet, men dom
gråa molnen gjorde så vi beslöt oss för att åka hem o tvätta istället, o jag gjorde kålpudding, första gången jag gjorde den helt själv o den blev helt perfekt:-) lite bad i badkaret efter middagen, sen film dax-alvin o gänget 3:-) idag har barnen varit på dagis o jag har städat.. orka inte med det skitiga hemmet... behövdes en rejäl genomgång:)


har inget mer o skriva nu så ciao:-)

Av irene arnbring - 3 augusti 2012 01:13

då va det snart dags att åka..
kl:04.00 blir vi hämtade:-) då r det bye bye sverige i en vecka o heeeelllooooo aiya napa:-)

nu en stunds sömn, så man orkar med allt:) ciao

Ovido - Quiz & Flashcards