neverforget

Alla inlägg under mars 2012

Av irene arnbring - 6 mars 2012 16:54

Kan man börja hata mat?
har alltid älskat mat innan, men jag finner ingen glädje i att äta eller ens tänka på middag,
har tröttnat på att laga mat,
hade det inte varit för att mannen och barnen måste ha middag så hade jag skitit i att laga nåt,
som idag blir det ostkaka till middag på mannens begäran för jag hade 0 förslag o inget han sa lätt gott eller kändes intressant att laga...


vill börja baka, lite bullar och bröd något lätt som man kan involvera barnen i.. kevin har ett stort behov av att hjälpa till i köket så jag tänkte börja baka med honom:) får se om jag hittar några intressanta recept... ikväll ska vi göra chocklad bollar i allafall:)

Av irene arnbring - 6 mars 2012 16:42

jaha då va man här igen, har en liten stund över och tänkte ta tillfället i akt att försöka mig på att blogga lite,
säger ju om och om igen att jag ska bli bättre på det men tiden räcker helt enkelt inte till, finns att jag prioriterar,




 satt och funderade lite innan på att min minsting blir 1 år om mindre än 2 veckor (sjukt) herre gud va tiden går fort.... man hinner liksom inte riktigt med längre, dagarna bara rinner iväg o rätt som det är så är man inne på en ny vecka,... och hela tiden så tänker man ja men det är lugnt det är långt tills dess... jaaa eller hur... o så börjar han på dagis 1 maj.. :)

och min äldsta börjar i skolan efter sommaren... han blir 6 år nästa månad var tog dom närmsta 6 åren vägen?????? oojjojoj mammas stora kille.... han är så självständig och kan läsa och skriva och är otroligt hjälpsam här hemma, honom har jag verkligen lyckats med, så alla ni som tvivlade på min förmåga om att bli mamma när jag va 20 och väntade honom, IN YOUR FACE.  jag sa att jag skulle lyckas och det gjorde jag!!!!!

 och så har vi ju yrvädret adrian, den busiga mellan gossen, spralligare gosse får man öeta efter, han har en stark vilja och ett häftigt humör(inte fått det av mig för jag har mitt kvar):)  men han är charmig som få och lyckas charma skiten ur i stort sett dom flesta faktiskt, det är ett faktum:)


 mina barn, mina älsklingar, min anledning till att jag lever, utan er är jag inget<3<3<3<3<3<3 mamma älskar er nu och för alltid<3<3<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards